خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/13 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی با اشاره به شهادت اسیر فلسطینی مطرح کرد

دفاع از حقوق انسانی تا آخرین قطره خون، پیام شهادت شهید عدنان

رئیس فراکسیون حمایت از انتفاضه فلسطین و آزادسازی قدس شریف مجلس دستگاه‌های حقوق بشری را آلت دست کشورهای غربی دانست و گفت: نهادهای حقوق بشری زمانی که منفعتی برای آنها نداشته باشد از حقوق کشورها و افراد دفاع نمی‌کنند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شهادت شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی در بند رژیم ددمنش صهیونیستی پس از 86 روز اعتصاب غذا برای رسیدن به حداقل حقوق انسانی خود، گفت: علیرغم تمام فشارهایی که از داخل و خارج به رژیم صهیونیستی وارد می شود آنها همچنان دست از جنایات خود برنداشته و از طریق های دیگری آن را نشان می دهند.



نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهادت این شهید فلسطینی پیام مهمی برای فلسطینیان آزاده و سایر مسلمانان داشت که تا آخرین قطره خون از حقوق خود نگذرند و با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند.



وی در ادامه با تأکید بر اینکه بر مسلمانان واجب است که در برابر متجاوز ایستاده و عقب نشینی نکنند، اظهار داشت: در این بین دستگاه های حقوق بشر فقط اسم دارند و آلت دستی در اختیار آمریکا و اروپا هستند و دیده نشده که از حقیقت در کشورها دفاع کنند.



فلاحی بر همین اساس تصریح کرد: جایی که کشورهای غربی مورد حمله واقع شوند این سازمان ها فعال هستند اما جاهایی که به نفع آنها نباشد هیچ اقدامی ندارند و در نهایت به صدور یک بیانیه اکتفا می کنند لذا نمی توان منتظر آنها ماند تا حق فلسطینیان را بگیرند.



رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مسلمانان باید حمایت همه جانبه خود از جبهه مقاومت را داشته باشند تا در نهایت رژیم صهیونیستی ساقط شود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و شهادت امثال شهید عدنان، زمان این نابودی را نزدیک تر می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361022
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار