خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/08 - 15:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
گیلانی مطرح کرد

خرید زمان؛ ترفند واشنگتن برای استمرار حضور آمریکایی‌ها در عراق

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: آمریکایی ها درصدد تثبیت حضور نظامی در عراق هستند اما مطالبه مردمی برای اخراجشان محقق خواهد شد.

سهراب گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت اجرای مصوبه پارلمان عراق در راستای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور، گفت: آمریکایی ها طی چند ماه گذشته تلاش کردند زمان بخرند تا به صورت کامل از عراق خارج نشوند.



نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها طی چند مدت گذشته برخی از پایگاه های نظامی خود در عراق را تعطیل و برخی دیگر را تجمیع کردند تا به دنیا اعلام کنند قصد خروج از عراق دارند اما واقعیت بر این اساس نیست.



وی در این راستا، ادامه داد: در واقع آمریکایی ها با این سیاست پایگاه های آسیب پذیرشان در عراق را با نقاط مناسب تر تجمیع کردند که این امر بیانگر تلاش آنها برای استمرار حضورشان در عراق است.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حدود یک سال از مصوبه تاریخی پارلمان عراق در راستای خروج نظامیان آمریکایی می‌گذرد و این مطالبه مردمی اجرایی خواهد شد اما کمی زمان بر می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 310948
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار