خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/14 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
موسوی لارگانی:

خروج نظامیان آمریکایی از عراق با اتحاد و همدلی اتفاق خواهد افتاد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان و مردم عراق باید با همدلی و اتحاد خروج نظامیان آمریکایی از عراق را رقم بزنند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به راهپیمایی عظیم مردم عراق اشاره کرد و گفت: ملت عراق به پاس احترام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان این شهدای بزرگوار دست به راهپیمایی عظیمی زدند و  البته شعار اخراج نظامیان آمریکایی را نیز سر می‌دهند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ملت عراق اتحاد و انسجام خود را دو چندان کنند مسئولان نیز به پشتوانه مردم این کشور به میدان خواهند آمد و  به مبارزه با استکبار جهانی خواهند پرداخت و خروج آمریکایی‌ها را رقم خواهند زد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم زمانی فرار برسد که منطقه خاورمیانه از حضور این مزدوران و در مجموع استکبار جهانی پاکسازی شود و ناگفته نماند که چنین اتفاقی به اتحاد مردم منطقه باز می گردد.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی کشورهای منطقه می‌توانند با ظرفیت‌های فراوانی که دارند اقتصاد دنیا را زیر سوال ببرنند؛ چرا باید آمریکا در منطقه ما اقدامات مداخله‌جویانه داشته باشد و پس از آن نیز توهین‌هایی را به برخی از کشورها منتسب کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 311327
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار