خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/21 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
الهیان در گفتگو با سفیر افغانستان:

حمله به دانش آموزان افغانستان بیانگر عمق وحشیگری گروه‌های تروریستی است

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: حمله تروریستی ددمنشانه علیه دانش آموزان معصوم افغانستان حکایت از عمق وحشیگری و مخالفت گروه های تروریستی با عقلانیت و آگاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره الهیان در گفت‌وگوی تلفنی با سفیر افغانستان در کشورمان ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به مناسبت حملات تروریستی اخیر از جمله حمله به دانش آموزان مکتب سیدالشهدا، گفت: حمله تروریستی ددمنشانه علیه دانش آموزان معصوم افغانستان حکایت از عمق وحشیگری و مخالفت گروه های تروریستی با عقلانیت و آگاهی است.



رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:داعش و سایر گروههای تروریستی تمرکز خود را بر توسعه و تعمیق شکاف مذهبی در کشورهای حوزه فعالیت خود قرار می دهند لذا ضرورت تقویت همبستگی ملی در افغانستان احساس می شود.



وی ادامه داد: خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه های تروریستی ازجمله داعش برای توسعه فعایت های خود می باشد.



عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی شکل گیری ثبات، آرامش و امنیت در افغانستانف خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار حمایت های سیاسی از جمهوریت و دستاوردهای ارزشمند مردم افغانستان، آمادگی دارد در این شرایط خطیر ظرفیت های خود برای تقویت جایگاه جمهوریت در افغانستان را فعال نماید./



پایان پیام

  • کد خبر : 319028
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار