خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/09 - 07:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خانه ملت مطرح کرد:

حمایت مالی اعراب از پروژه معامله قرن به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل

نماینده پارلمان سوریه عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و اسرائیل را مورد انتقاد قرار داد و بر نقش ایران در حفظ امنیت منطقه تأکید کرد.

انور احمد نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نقش جمهوری اسلامی در ایجاد ثبات در منطقه را غیرقابل انکار دانست و گفت: تلاش های ایران برای حفظ امنیت منطقه زمانی بیشتر به چشم آمد که داعش در دو کشور عراق و سوریه حضور فعال داشت.



وی بر همین اساس تصریح کرد: کشورهای منطقه با حمایت های سیاسی ایران توانستند روح مقاومت را در منطقه زنده کنند در حالی که انتظار ملت سوریه از کشورهای عربی بیش از ایران بود.



عادی‌سازی روابط با اسرائیل موجب بدبختی کشورهای عربی شده است



انور احمد همچنین ضمن انتقاد از عادی سازی روابط در برخی کشورهای عربی با اسرائیل بیان داشت: متأسفانه برخی کشورهای عربی به سمت عادی سازی روابط با اسرائیل رفتند و همین موجب بسیاری از مشکلات و بدبختی ها برای این کشورها شد.



نماینده پارلمان سوریه در پایان خاطرنشان کرد: عادی سازی روابط با اسرائیل تا جایی پیش رفته است که هفته گذشته نشستی در بحرین برگزار شد و قرار است برخی کشورهای عربی حمایت مالی از پروژه ای(معامله قرن) داشته باشند که به نفع منافع اسرائیل است اما شقاوت آنها را به دنبال خواهد داشت./



گفت‌وگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 283667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار