خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
احمدی بیغش:

حمایت رئیس جمهور آمریکا از اقدامات خشونت‌آمیز هودارانش در تاریخ بی‌نظیر است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ناآرامی‌های بی‌سابقه اخیر آمریکا سقوط استکبار جهانی را به همراه دارد.

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر آمریکا در پی برگزاری انتخابات در این کشور و شکست جمهوری‌خواهان، گفت: سال 88 نیز در پی برگزاری انتخابات ایران، وقایعی به مراتب عادی تر از اتفاقات اخیر آمریکا صرفا در خیابان های تهران و برخی شهرها رخ داد که آن زمان دولتمردان آمریکا، معترضان خیابانی را ملت ایران قلمداد می کردند.



نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: این در حالی است که اتفاقات امروز آمریکا نه صرفا در خیابان ها و یک ایالت بلکه در چند ایالت و با تعرض به مکان های دولتی همراه بوده است. همچنین این اقدامات خشونت آمیز، مورد حمایت رئیس جمهور فعلی آمریکا قرار می‌گیرد که فاجعه است.



وی تصریح کرد: فاجعه بارتر اینکه در همان مکان عده ای که با تحریک رئیس جمهور وقت به خیابان ها ریخته اند، توسط پلیس به قتل می رسند که در تاریخ ایالات متحده و دنیا بی‌نظیر است.



احمدی اضافه کرد: معتقدیم در جوامع اروپایی و غربی به خصوص در آمریکا، اخلاق در بین سیاستمداران و دولتمردان رو به افول بوده و این موضوع اثر خود را در جامعه آمریکایی نشان داده است که صرفا دم از دموکراسی می زنند اما جز عوام‌فریبی و نفوذ برای چپاول حق مردم، هدفی ندارند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز مردم دنیا و آمریکا پی به نفاق دولتمردان آمریکایی که فقط به دنبال تقویت لابی صهیونیسم هستند برده اند، خاطرنشان کرد: شاهد سقوط استکبار جهانی طبق وعده رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستیم که مصداق آن ناآرامی های اخیر آمریکاست که در تاریخ این کشور بی سابقه بوده در حالی که در سایر کشورها تنها برخی اعتراضات ناشی از اختلاف سلایق رخ می دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311670
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار