خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیزاده:

حمایت بلژیک از منافقین نقض حقوق بشر است/ ضرورت پایبندی غرب به اصول دیپلماتیک

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، گفت: ساماندهی منافقین برای برگزاری سخنرانی در بلژیک اقدامی غیرقانونی و خلاف رویه های دیپلماتیک است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با انتقاد از کشور بلژیک به دلیل میزبانی از  سرکرده گروهک منافقین در بروکسل، گفت: فرانسوی ها بعد از گذشت سالها متوجه شدند که منافقین برای امنیت داخلی آنها مضر هستند لذا زمینه جابجایی این تروریست ها به آلبانی فراهم شد؛ اکنون نیز آلبانی متوجه شده که این تروریست ها همانند غده سرطانی هستند.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: این مهم در حالیست که پس از این فراز و نشیب ها شاهد میزبانی بروکسل از مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین هستیم تا این خائنین نشست برگزار کنند که جای تامل و تاسف دارد.



وی با تاکید بر اینکه ساماندهی منافقین برای برگزاری سخنرانی ضدایرانی اقدامی غیرقانونی و خلاف رویه های دیپلماتیک است، ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که اروپایی ها صرفا صحبت از حقوق بشر می کنند اما در واقعیت مدافع تروریست ها هستند که منافقین مصداق این امر محسوب می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اروپایی ها باید تاریخ را ورق بزنند زیرا 17 هزار شهید ایرانی توسط همین گروه تروریستی کشته شدند؛ همچنین مردم عراق که در مقابل رژیم بعث ایستادگی کردند با حمایت منافقین از بین رفتند.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی ها تصور می کنند که منافقین می تواند ابزار فشار سیاسی علیه کشورمان باشد در حالی که این گروهک از درون پوسیده است، تصریح کرد: بنابراین باید اذعان کرد افرادی که به هموطنان خود رحم نکردند، قطعا به غربی ها نیز رحم نمی کنند و چنین افرادی قابل اعتماد نیستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368230
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار