خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/07 - 15:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی:

حزب الله اثبات کرده در راستای رفع تنش بین گروه های مختلف لبنان نقش موثر دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:حزب الله اثبات کرده در راستای رفع تنش بین گروه ها، احزاب و ادیان مختلف لبنانی و ایجاد ثبات در این کشور نقش موثر دارد.

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته هرگز دخالت مخربی در هیچ جای دنیا  نداشته و در هر جایی حضور داشته بنا به دعوت کشور میزبان بوده است و این حضور مورد قبول آن کشور بوده است.



وی افزود: اتهامات امریکا و هم پیمانان این کشور به ایران برای جبران شکست های منطقه ای آنها در افغانستان و سوریه است و امریکا باید به جای این اظهارات فکری برای آبروی از دست رفته خود بکند که باعث شده مجبور به فرار از منطقه شود.



نماینده مردم شازند در مجلس افزود: ملت لبنان برای برون رفت از شرایط بحرانی فعلی باید به سمت گروه ها و جریاناتی بروند که منافع ملی لبنان را اولویت خود می دانند چرا که متاسفانه برخی جریانات لبنانی به دنبال منافع غربی ها هستند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: لبنانی ها تا زمانی که بخواهند به این جریانات متکی باشند نمی توانند به آرامش برسند اما جریاناتی مثل حزب الله اثبات کرده‌اند که منافع مردم را دنبال می کند و در راستای رفع تنش و ایجاد تعامل بین گروه ها، احزاب و ادیان  مختلف گام برمی دارد  و می تواند به لبنان کمک کند.



پایان پیام/

  • کد خبر : 326263
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار