خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/05 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیرضا بیگی:

جهان اسلام باید در مقابل اظهارات هتاکانه رئیس‌جمهور فرانسه ایستادگی کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان باید در مقابل اقدامات سخیف رئیس جمهور فرانسه ایستادگی کنند تا دیگران نیز به خود اجازه چنین کاری را ندهند.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات وقیحانه مکرون، رئیس جمهور فرانسه علیه پیامبر اسلام (ص) گفت: راهی را که مکرون می‌پیماید راه احیای جنگ‌های صلیبی بوده و به دنبال شکل‌گیری دوگانگی اسلام و مسیحیت است؛ البته بشریت این موضوع را در گذشته تجربه کرده و حاضر به تجربه مجدد آن نخواهد بود.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: غربی‌ها در موضوع هلوکاست ایجاد تردید و سوال را نمی‌پذیرند، اما در عین حال اقدامات وقیحانه‌ای را به دین اسلام روا می‌دارند و نبوت پیامبر را زیر سوال می‌برند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جهان اسلام باید با وفاق و همگرایی در قبال چنین ادعاهای هتاکانه‌ای ایستادگی کنند تا رئیس جمهور فرانسه دیگر نتواند گستاخانه به پیامبر ( ص) هتاکی کند.



علیرضا بیگی تصریح کرد: فرانسوی‌ها ادعا می‌کنند مهد تمدن و آزادی بیان هستند، اما متاسفانه آزادی را به سبک خودشان معنا می‌کنند و هر آن چیزی را که به نفعشان نباشد را مورد سرکوب واقع قرار می‌دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306930
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار