خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 18:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
قاسم‌پور در مراسم عصر شعر 'به نام مادر' مطرح کرد؛

جنایات رخ داده در غزه با جنگ روایت‌ها روبرو است/ ادبیات می‌تواند راوی سبک زندگی فلسطینیان مقاوم باشد

رئیس فراکسیون زنان و خانواده قوه مقننه گفت: امروزه شاهد جنگ روایت ها همزمان با جنگ غزه هستیم که در این زمینه ادبیات می‌تواند به روشنگری و ایجاد شفافیت کمک شایانی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده قوه مقننه در مراسم عصر شعر 'به نام مادر' که عصر امروز (دوشنبه ۲۰ آذرماه) همزمان با ایام فاطمیه و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره مادران و کودکان شهید غزه برگزار شد، گفت: امروز مقاومت به شکل های گوناگون در بیان شاعران جاری می‌شود.



وی اظهار کرد: وقتی ستم ستیزی بخشی از زندگی افراد می‌شود، بیان احساسات با هدف بیان نوع مقاومت به شکل هنری دارای اهمیت می‌شود.



قاسم پور تصریح کرد: اکنون روایت شهادت در غزه با بقیه جنگ ها متفاوت شده است؛ این همان تجربه ای است که در دفاع مقدس نیز شاهد آن بودیم. در واقع وقتی دفاع بخشی از زندگی شود،تمامی شئون و سبک زندگی تغییر می‌کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در این راستا نقش زنان در مقاومت پررنگ می‌شود. همچنین تداوم بخشی به روحیه مقاومت در میان فرزندان نیز بر عهده زنان خواهد بود و این امر نیز از دیگر وجوه نقش مهم زنان است.



رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس روایت سبک زندگی مبتنی بر محور مقاومت نیاز به توجه متخصصان داشته و در این زمینه ادبیات جایگاه مهمی پیدا می‌کند./پایان پیام

  • کد خبر : 372944
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار