خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/01 - 15:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حمدان در دیدار با دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین؛

جامعه جهانی خواستار پاسخگویی رژیم صهیونیستی نسبت به نسل‌کشی در غزه است

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس‌ گفت: امروزه جامعه جهانی خواستار پاسخگویی اسرائیل غاصب نسبت به نسل کشی در غزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسامه حمدان عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ بعدازظهر امروز (سه شنبه ۱ اسفندماه) در دیدار با ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین ضمن اشاره به آثار عملیات طوفان الاقصی، گفت: بدون شک همگان امروزه اعتقاد دارند که طوفان الاقصی موجب شده هیمنه امنیتی رژیم صهیونیستی فرو بریزد و این امر به معنای آغاز فروپاشی اسرائیل غاصب است.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ با اشاره به دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: بر این اساس امروزه مشاهده می‌شود که موضوع عادی سازی روابط کشورها با رژیم اشغالگر قدس نیز به فراموشی سپرده شده و دیگر هیچ کارآیی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کرد در منطقه فتنه فراکنی کند اما اکنون می‌توان دریافت که دیگر قدرتی برای این کار ندارد و تمامی دسیسه‌های های قبلی آنها نیز با شکست روبرو شده است.

حمدان با بیان اینکه امروزه رژیم اشغالگر قدس با فشار سیاسی زیادی از سوی کشورهای مختلف روبرو است که امری بی سابقه است، افزود: در این میان، ملت های آزاده نیز در سراسر دنیا به پا خواسته‌اند و با تظاهرات خشم خود از این رژیم جنایتکار را ابراز می‌کنند که امری قابل تامل است.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ تصریح کرد: امروزه رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار گرفته که نمی‌تواند آن را مدیریت کند؛ به عبارتی جامعه جهانی خواستار پاسخگویی اسرائیل غاصب نسبت به نسل کشی در غزه هستند که این امر دارای اهمیت دوچندان است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل متحد باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکند و به وظیفه ذاتی خودش در قبال رژیم اشغالگر قدس عمل کند؛ به عبارتی باید خواست افکار عمومی دنیا را بشنود و رژیم صهیونیستی را پاسخگو کند.

گفتنی است، جمعی از فعالان رسانه‌ای محور مقاومت نیز ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص طوفان الاقصی، پرسش‌هایی را نسبت به اظهارات اسامه حمدان، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس‌ مطرح کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 375991
کلمات کلیدی
سجاد مقدم
خبرنگار

سجاد مقدم

آخرین اخبار