خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,بین الملل
سراج:

توجه مجلس به حوزه سیاست خارجی و فعال شدن دیپلماسی پارلمانی مورد تاکید رهبری بود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همکاری و تعامل سازنده با دولت جدید و توجه ویژه مجلس به سیاست خارجی از نکات مورد تاکید رهبری نظام و چراغ راه مجلس دوازدهم بود.

محمد سراج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار نمایندگان دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی در آغازین روزهای فعالیت خود را رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به نکات کلیدی ای در حوزه قانون گذاری و نظارت اشاره کردند و تاکید داشتند اولویت مجلس در قانون گذاری بر بررسی لوایح باشد و طرح محوری نمی‌تواند یک مدل مطلوب برای مجلس باشد.

وی افزود:رهبری تاکید و توصیه فرمودند مجلس باید از تورم قوانین مختلف و موازی جلوگیری کند و قوانین جامعی را به تصویب برساند، همینطور در بعد نظارت نیز تاکید رهبری نظام بر عدالت و پرهیز از سوگیری های جناحی و شخصی بود، ایشان فرمودند تیکه مجلس در نظارت حل مشکلات و پیگیری آنها باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: همکاری و تعامل سازنده با دولت جدید و توجه ویژه مجلس به سیاست خارجی نیز یکی دیگر از نکات مورد تاکید حضرت آقا بود.

وی در پایان تاکید کرد: بیانات رهبری در مطلع مجلس دوازدهم و در شرایطی که ما منتظر معرفی اعضای کابینه هستیم می تواند راهگشا و روشن کننده مسیر  نمایندگان باشد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 380749
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار