خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/25 - 13:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس‌زاده مشکینی:

تلاش صهیونیست‌ها برای محدود کردن دستاوردهای هسته‌ای ایران بی‌نتیجه است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گفت: آنها نمی‌توانند مانع پیشرفت‌های هسته‌ای ایران شوند زیرا از چنین قدرت و اختیاری برخوردار نیستند اما تلاش می‌کنند چون نگران هستند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تلاش رژیم صهیونیستی برای عدم احیای برجام، گفت: برجام امتیازی نیست که دست غربی‌ها باشد و آنها بخواهند به ما بدهند یا ندهند، این نوع نگاه درست نیست. ایران با توجه به زیرساخت های دفاعی، اقتصادی، منابع انسانی و موقعیت سوق الجیشی و گفتمان انقلاب اسلامی از چند دهه پیش خیز برداشته تا به بازیگر در سطح اول منطقه و حتی جهان تبدیل شود لذا این نوع تلاش‌ها تاثیری در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آنها می‌خواهند ایران را در چارچوب مرزهای خود، محدود کنند اما امروز ایران در همه جای خاورمیانه حضور دارد.



وی یادآور شد: آنها نمی‌توانند مانع پیشرفت‌های هسته‌ای ایران شوند زیرا از چنین قدرت و اختیاری برخوردار نیستند اما تلاش می‌کنند چون نگران هستند. آنها نگرانند که جمهوری اسلامی ایران بدون برجام از مسیری دیگر به غنی سازی 90 درصدی و دستاوردهای جدید برسد و همین منشاء قدرت مضاعف ایران شود.



عباس زاده مشکینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دشمن همه ملت‌های قدرتمند است و فعالیت‌های هسته‌ای، دفاعی و موشکی ایران آنها را نگران کرده است. اظهارات نتانیاهو یا تلاش آنها برای عدم احیای برجام هم تهدید برای ما نیست و تنها بلوف‌های سیاسی است تا جنگ روانی به راه بیندازند اما نمی‌تواند مانع فعالیت های هسته‌ای ما شوند.



وی در ادامه اظهار کرد: آنها دنبال برجامی هستند که ما را محدود کند و در قبال به ما هیچ ندهند که ما قبول نخواهیم کرد. ایران برجامی می خواهد که گشایش های اقتصادی داشته باشد و حقوق قانونی ما را محدود نکند لذا طرف های غربی یک روز باید امتیاز دهند و این به نفع منافع ملی خودشان است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مچلس شورای اسلامی، افزود: زمان انعقاد قرارداد برجام هم شاهد این نوع دخالت ها و تلاش های مذبوحانه رژیم صهیونیستی بودیم اما آنها نمی‌توانند با ایران مقتدر و بزرگ و با ملت بیدار و ظرفیت های بسیار ما مقابله کنند لذا عربده می‌کشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355378
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم