خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی ضمن محکومیت اقدام ضدفلسطینی انگلیس:

تروریست خواندن حماس، پایمال کردن حقوق فلسطینیان است

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است انگلیسی‌ها خود عامل تروریست‌پروری در دنیا هستند اما آزادیخواهانی را تروریست می‌نامند که برای آزادی وطن خود اقدام می‌کنند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن اقدام دولت انگلیس مبنی بر تروریست خواندن جنبش مردمی حماس، گفت: انگلیس پدرجد تمامی تروریست ها بوده و تروریست پروری از این کشور نشأت گرفته است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این انگلیسی ها بودند که تروریست ها را آموزش داده اند، عنوان کرد: انگلیسی ها رژیم جعلی صهیونیستی را در منطقه با ترفند پیچیده ای ایجاد کردند.



وی همچنین با بیان اینکه انگلیسی ها در غصب سرزمین های اسلامی نقش داشتند، اظهار کرد: کسی نقش انگلیسی ها در ترورهای کور و کشتار مردم ایران در جنگ جهانی را فراموش نمی کند و امروز هرگاه گروهی یا جنبشی برای رهایی از چنگال رژیم کودک کش اسرائیل اقدام کند، از سوی آنها تروریست معرفی می شود.











علیرضا سلیمی


سلیمی ادامه داد: تروریست های واقعی کسانی هستند که فلسطینیان را از خانه خود بیرون کرده و کودکان آنها را کشته اند. انگلیسی ها آزادیخواهانی که برای آزادی وطن خود اقدام می کنند را تروریست می دانند در حالی که خود با سیاستی مکارانه در همین حوزه در حال فعالیت هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین با تأکید بر اینکه نباید حقوق ملت فلسطین را نمی‌توان با وارونه جلوه دادن واقعیات پایمال کرد، ابراز داشت: راه حل سیاسی فلسطین در برگزاری رفراندوم با مشارکت ساکنان اصلی این کشور است که در سایر کشورها آواره شده اند.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رفراندوم یک امر بدیهی است که کسانی که دم از آزادی می زنند، اجازه برگزاری آن را نمی دهند تا فلسطینیان برای سرنوشت خود و سرزمینشان تصمیم بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331697
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار