خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/14 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
راستینه:

تحقق اخراج تروریست‌های آمریکایی از منطقه در آینده‌ای نزدیک/شاهد یکپارچگی جبهه مقاومت در برابر واشنگتن هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس گفت: سردمداران کاخ سفید باید بدانند عمر استبداد رو به پایان بوده و ملت های آزادی خواه منطقه تلاش می کنند تا حضور جنایتکارانه آمریکا در کشورهایشان را پایان ببخشند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت اجرای مصوبه پارلمان عراق در راستای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور، گفت: یکسال از ترور سردار سلیمانی می‌گذرد، ترور صورت گرفته نشان داد دشمنان از هر ابزاری برای دشمنی و دسیسه علیه ملت های آزادی بخش استفاده می کنند.



وی با اشاره به اینکه تصویب قانون خروج نظامیان آمریکایی توسط پارلمان عراق، یکی از اقدامات جریان مقاومت برای مقابله با تروریست ها بود، ادامه داد: متاسفانه این مهم در حالیست که پذیرش خواسته ملت عراق از سوی آمریکایی ها طی یک سال گذشته مورد احترام قرار نگرفته است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سردمداران کاخ سفید باید بدانند عمر استبداد رو به پایان است و ملت های آزادی خواه منطقه تلاش می کنند تا حضور جنایتکارانه آمریکا در کشورهایشان را پایان ببخشند، افزود: بدون شک سربازان تروریست آمریکایی به زودی از منطقه خصوصا عراق اخراج خواهند شد. البته کشورمان اعلام کرد در برابر این جنایت بی شرمانه انتقام سخت خواهد گرفت که اخراج آمریکا و کوتاه شدن دست استعماری ایالات متحده از دنیای اسلام یکی از ابعاد آن خواهد بود.



عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آماده هستیم به دولت عراق برای تحقق اهداف ملتش کمک کنیم و انتظار می رود دولت و پارلمان عراق ظرفیت های بی نظیر جمهوری اسلامی در مبارزه با جریان های تکفیری عبری-عربی بر علیه جبهه مقاومت و ملت عراق را قدر بدانند و این ظرفیت را برای ارتقاء ملت های منطقه مورد توجه قرار دهند زیرا جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکا یکپارچه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 311332
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار