خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/08 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحت‌پیشه در دیدار با ایرانیان مقیم نروژ:

تحریم‌ها موجب همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با ایرانیان مقیم نروژ، گفت: تحریم‌ها منجر به همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت؛ هیات ایرانی اعزامی از مجلس شورای اسلامی به نروژ با حضوردر جمع ایرانیان مقیم نروژ با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.



در این نشست صمیمانه ابتدا نمایندگان ایرانیان مقیم دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مطالب مختلف سیاسی، تجاری و علمی فرهنگی را مطرح نمودند و سپس رئیس و اعضای کمیسیون نکاتی را در پاسخ  بیان نمودند.



حشمت الله فلاحت‌پیشهرئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این مراسم گفت: فرهیختگی و نفوذ و به ویژه نوع‌دوستی ایرانیان مقیم خارج از کشور در شرایط تحریم های ظالمانه فرصت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.



وی افزود: بر خلاف نظر افراطیون حاکم بر واشینگتن، تحریم‌ها منجر به همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است.



آقایان حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی برومند نایب رئیس اول کمیسیون، هادی شوشتری رئیس کمیته حقوق بشرکمیسیون، محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون و خانم سمیه محمودی نایب رئیس فراکسیون بانوان اعضای هیات ایرانی در نروژ می‌باشند.



هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به نروژ همزمان با شب قدر با حضور در جمع مسلمانان ساکن نروژ در مراسم شب قدر مسجد امام علی (ع) اسلو شرکت نمود./



پایان پیام

  • کد خبر : 281471
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار