خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی:

تحریم انصارالله نمونه بارز سیاست های دوگانه آمریکا در موضوع حقوق بشر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم انصارالله یمن نمونه بارز سیاست های دوگانه آمریکا در موضوع حقوق بشر است.

ابراهیم رضائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: در چند سالی که از حملات وحشیانه آل‌سعود به یمن می گذرد بیش از ۵۰ هزار نفر از یمنی ها زخمی و شهید شده اند که چهار هزار نفر از شهدای یمن از کودکان این کشور هستند اما در مقابل این جنایت شاهد سکوت مجامع بین المللی و حامیان حقوق بشر هستیم و در مقابل کسانی که از مردم خود دفاع می کنند تروریست معرفی می شوند.



وی افزود: سیاست های دوگانه در موضوع حقوق بشر و دیگر حوزه ها همیشه در دولت های آمریکایی از دموکرات تا جمهوری خواه مشهود بوده است که نمونه آن را می توان در تروریست خواندن گروه انصارالله  و تحریم این گروه که در مقابل اشغال کشورشان می جنگند مشاهده کرد.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:این نوع سیاست دوگانه در سالهای گذشته هم مشاهده شده است و تروریست خواندن گروههای مقاومت مانند حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت فلسطین از جمله موارد در این سیاست دوگانه است.



وی تاکید کرد:قطعا این  اقدامات در رویکرد یمنی ها تاثیر نخواهد گذاشت چرا که یمنی ها علاوه بر حملات وحشیانه آل سعود مورد شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌اند و با وجود این تحریم‌ها و حملات وحشیانه، به مبارزه خود ادامه داده‌اند.



پایان پیام./

  • کد خبر : 312037
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار