خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/18 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در دیدار با دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه مطرح کرد؛

تاکید بر هدف‌گذاری دقیق برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های طوفان الاقصی

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با دبیرکل و اعضای جبهه جهانی شباب المقاومه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دبیرکل و اعضای جبهه جهانی شباب المقاومه صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه) با سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.



سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این دیدار هدف‌گذاری دقیق برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های طوفان الاقصی را مهم دانست و بر ضرورت تکیه فعالان حوزه مقاومت بر تقوا، اعتقاد به ارزش های اسلامی، صهیونیست‌ شناسی و غیره تاکید کرد.











دیدار ابطحی با دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه


درخواست پورهواشمی برای حمایت دبیرخانه کنفرانس فلسطین از برنامه‌های جبهه جهانی شباب المقاومه



همچنین، حجت‌الاسلام پورهواشمی دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی مجموعه متبوعش در سفر به سوریه، گفت: همزمان با سالگرد آزادی نبّل و الزهرا و همچنین چهلم شهادت سیدرضی موسوی، مسابقه کتاب خوانی با محوریت خاطرات شهید ابراهیم هادی برگزار شد.



وی تصریح کرد: بیش از سه هزار نفر از نوجوانان و جوانان شیعه، اهل تسنن، علوی و حتی مسیحیان در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.



دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای سال آتی، خواستار بهره مندی از تدابیر و ظرفیت‌های دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375871
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار