خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/09 - 16:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحت پیشه در دیدار با معاون وزیر دولت‌های محلی نروژ:

تاکید بر محوری بودن نقش مردم ایران در تمامی فرآیندهای سیاسی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با معاون وزیر دولت‌های محلی نروژ، گفت: مردم ایران در تمامی فرآیندهای سیاسی اعم از انتخابات شوراهای محلی تا انتخاب مقام عالی رهبری نقش محوری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیأت پارلمانی هم در ادامه دیدارهای خود در نروژ با خانم آسه مارته هاریگمون معاون وزیر دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ دیدار و گفت‌وگو کردند.



تاکید فلاحت پیشه بر محوری بودن نقش مردم در تمام فرآیندهای سیاسی کشور



فلاحت پیشه در این دیدار با اشاره به استقرار کهن‌ترین دموکراسی منطقه خاورمیانه در ایران، بر محوری بودن نقش مردم در کلیه فرآیندهای سیاسی کشور از انتخابات شوراهای محلی تا انتخاب مقام عالی رهبری در ایران تاکید کرد و در خصوص فصول مختلف برنامه‌های توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.



تشریح وظایف و عملکرد وزارت دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ



خانم هاریگمون نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هیأت عالیرتبه پارلمانی کشورمان در نروژ به تشریح وظایف و عملکرد وزارت دولت‌های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ به عنوان بزرگترین دستگاه بوروکراتیک در این کشور پرداخت و در خصوص موضوعات انتخابات و وظایف شهرداری‌ها و استانداری‌ها و ارتباط بین مرکز و مناطق این کشور توضیحات مبسوطی را ارائه کرد./



پایان پیام



 


 
  • کد خبر : 281502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار