خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 11:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
سعادتی:

بیانیه‌ فرانسوی‌ها در راستای توقیف نفتکش کره‌جنوبی اقدامی مداخله‌جویانه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بیانیه‌ مداخله‌جویانه وزارت خارجه فرانسه در خصوص توقیف یک فروند نفتکش کره جنوبی از سوی کشورمان بهانه جویی است.

مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به بیانیه‌ مداخله‌جویانه وزارت خارجه فرانسه در خصوص توقیف یک فروند نفتکش کره جنوبی از سوی کشورمان، گفت: اروپایی ها مانند آمریکایی ها همواره درصدد بهانه جویی نسبت به اقدامات جمهوری اسلامی ایران هستند.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توقیف یک فروند نفتکش کره جنوبی اقدامی تلافی جویانه در راستای آزادسازی پول های بلوکه شده کشورمان نیست بلکه این نفتکش بر خلاف قوانین بین المللی اقدام کرده بود. در واقع نفتکش کره جنوبی سبب آلودگی محیط زیست دریایی شده و این امر بر هیچ کارشناسی پوشیده نیست. بنابراین باید اذعان کرد بیانیه مداخله جویانه فرانسوی ها بازی سیاسی است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اروپایی ها از اقدامات اخیر کشورمان در برجام عصبانی هستند و تلاش می کنند با چنین اقداماتی مسیر حرکت کشورمان را منحرف کنند که البته موفق نخواهند شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311990
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار