خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/25 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

بیانیه ضدبرجامی سناتورهای آمریکایی جنبه نمایشی و سیاسی دارد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بیانیه ضدبرجامی سناتورهای آمریکایی بیشتر جنبه نمایشی و سیاسی دارد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با بیانیه ضدبرجامی سناتورهای آمریکایی، گفت: نمایندگان جمهوری خواه درصدد افزایش فشار بر بایدن هستند لذا از برجام به عنوان اهرم استفاده می کنند.



نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند به افکار عمومی این کشور بگویند بایدن در حوزه سیاست خارجی دچار ضعف بوده و بازگشت به برجام یکی از مصداق های این امر است.



وی در خصوص تاکید کنگره مبنی بر وضع مجدد تحریم ها در صورت لغو آنها از سوی دولت آمریکا، ادامه داد: کنگره اختیاراتی برای وضع تحریم ها علیه هر کشوری را دارد اما یکسری قوانین مشخص برای رییس جمهور آمریکا وجود دارد که می تواند تحریم های پیش بینی شده را لغو کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس تصور می شود صدور چنین بیانیه ای بیشتر جنبه نمایشی و سیاسی دارد و نمی تواند به برنامه اقدام مشترک خدشه وارد کند.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نمایندگان کنگره آمریکا توصیه می شود دست از دشمنی علیه ملت ایران بردارند و به رفع مشکلات داخلی خودشان برسند./



پایان پیام

  • کد خبر : 339080
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار