خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/20 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی:

بمب اتم رژیم صهیونیستی خطری برای کل جهان است/ضرورت مقابله با فعالیت‌های هسته‌ای تل آویو

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس یازدهم اعتقاد دارد غربی ها و رژیم صهیونیستی همواره موضوع خلع سلاح هسته ای را مطرح می کنند اما خودشان بمب اتم داشته و خطر جهانی محسوب می شوند.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص درخواست کشورمان از  جامعه جهانی برای افزایش فشار به رژیم صهیونیستی در راستای عضویت در ان‌پی‌تی، گفت: متاسفانه غربی ها نمی خواهند کشورهای آزادی خواه دارای قدرت باشند لذا فعالیت های آنها را دچار خدشه می کنند.



نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: غربی ها همواره موضوع خلع سلاح هسته ای را مطرح می کنند اما خودشان بمب اتم داشته و خطر جهانی محسوب می شوند.



وی با اشاره به اینکه متاسفانه هر چند وقت یکبار شاهد اتهام زنی علیه کشورمان در حوزه هسته ای هستیم، ادامه داد: ایران از فعالیت های هسته ای خودش در حوزه اقدامات صلح آمیز مانند پزشکی و غیره استفاده می کند اما غربی ها فعالیت های هسته ای را در خدمت تهدید دنیا قرار داده اند؛ رژیم صهیونیستی نیز در این راستا حرکت کرده و دارای کلاهک هسته ای است.



ئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس یازدهم با بیان اینکه تحقیق و توسعه ، آزمایش، تولید سلاح های هسته‌ای و غیره باید از سوی رژیم‌ صهیونیستی متوقف شود، افزود: بر این اساس باید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بر فعالیت هسته ای این رژیم اشغالگر نظارت داشته باشند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خاورمیانه عاری از سلاح های کشتار جمعی شعاری است که باید محقق شود از این رو جامعه جهانی باید بر عضویت رژیم‌ صهیونیستی (ان.پی.تی) اصرار کنند.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست برای عضویت رژیم‌ صهیونیستی در معاهده منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای (ان.پی.تی) و قبول بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی فشار وارد کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 339767
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار