خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 12:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رشیدی:

برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی می‌تواند سبب تزلزل و سقوط صهیونیست‌ها شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی و اتخاذ موضع واحد بر ضد اسرائیل می تواند سبب تشدید تزلزل و نهایتا سقوط صهیونیست ها شود.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رایزنی دیپلماتیک مسئولان کشورمان برای برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی و تشدید کارشکنی‌ها و تجاوزات آشکار به مسجدالاقصی، گفت: جنایات اسرائیلی ها در سرزمین های اشغالی مسبوق به سابقه است و متاسفانه طی دهه های گذشته همواره شاهد این رویه علیه ملت فلسطین بوده ایم.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: این مهم در حالیست که امروزه شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و نظام درونی صهیونیست ها دچار چالش شده و اختلافات و انشقاق رخ داده موجب شده سران این رژیم برای فرافکنی و فرار رو به جلو دست به اقدامات جنایتکارانه بزنند.



وی ادامه داد: رویه ای که صهیونیست ها در دستورکار خود قرار داده اند موجب خواهد شد این رژیم کودک کش در باتلاق جنایت هایش گرفتار شود و اکنون شاهد تحقق این امر هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به نقش کشورهای مسلمان در مواجه با اقدامات ضدبشری اسرائیلی ها، افزود: حاکمان و دولت های اسلامی وظیفه مهمی بر عهده دارند زیرا قدس شریف متعلق به مسلمانان و همه آزادی خواهان دنیا است و این شرایط فرصت مهمی برای تضعیف رژیم صهیونیستی است.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی و اتخاذ موضع واحد بر ضد اسرائیل می تواند سبب تشدید تزلزل و نهایتا سقوط صهیونیست ها شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359754
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم