خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 16:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
امروز انجام شد؛

برگزاری دوره معارفی_فرهنگی با حضور جمعی از نخگبان تانزانیا/ تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در فلسطین توسط دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین

دوره معارفی _ فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) برای جمعی از نخگبان کشور تانزانیا با سخنرانی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دوره معارفی _ فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) با حضور تعدادی از نخگبان کشور تانزانیا و سخنرانی سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 29 خردادماه) برگزار شد.

تاریخچه شکل گیری رژیم صهیونیستی، جایگاه یهود در قرآن کریم، تضادهای یهود با اسلام، نبرد شکل گرفته در سال 1948 تا شرایط فعلی میان مسلمانان و رژیم صهیونیستی در این دوره آموزشی برای حاضران تشریح شد.

همچنین در این دوره به پردازش شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی در فلسطین و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) در فلسطین پرداخته شد.

گفتنی است، با توجه به طرح سوالات متعدد از سوی نخبگان تانزانیایی اعم از اساتید دانشگاه، پزشکان، دانشجویان و معلمان و همچنین درخواست حاضران و اصرار رییس دانشگاه امام صادق (ع)، مقرر شد نشست آموزشی بعدی نیز طی روزهای آتی برگزار شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379731
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار