خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/16 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان

برخی کشورهای منطقه بازی آمریکا در لبنان را دنبال می کنند

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان تاکید کرد:آمریکا عامل اصلی بی ثباتی در لبنان است و برخی کشورهای منطقه ای بدون ملاحظه منافع ملت این کشور بازی آمریکا را دنبال می کنند.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  اظهار داشت: آمریکا عامل اصلی بی ثباتی در لبنان است و برخی کشورهای منطقه ای بدون ملاحظه منافع ملت این کشور بازی آمریکا را دنبال می کنند و با بهانه جویی های بی مورد وضعیت داخلی لبنان را به سمت تنش و تخریب می برند و دولت جدید این کشور را تضعیف می کنند.



وی افزود:شکی نیست که ما در این کشور متحدینی داریم اما متحدین جمهوری اسلامی استقلال عمل دارند و در تصمیمات  خود  و در مورد امور داخلی مستقل عمل می کنند در حالی که درلبنان بعضی دیگر  کشورها به دنبال اعمال فشار برای اجرای سیاست های خود هستند اما ما نفوذ معنوی و سیاسی داریم و با تمام ملت های منطقه به ویژه لبنان دوستی عمیقی داریم ولی هیچ دخالتی در امور داخلی این کشور نکرده و نخواهیم کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد:ما با طوایف مختلف لبنانی ارتباط مطلوبی داریم و به آنها احترام می گذاریم و به حکمت آنها و رهبرانشان ایمان داریم و امیدواریم با درایت آنها توطئه ها خنثی شود،و قطعاً بایک ملت هیچ کشوری نمی تواند مقابله کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 330596
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار