خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/24 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
توسلی:

برخی از کشورهای منطقه ابزار دست رژیم صهیونیستی شدند

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی کشورها فکر می کنند تل آویو ظرفیتی بوده که می توانند از آن استفاده کرده لذا آن ها ابراز دست رژیم جعلی صهیونیستی شده اند.

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشور امارات گفت: در چند ماه اخیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با یکی از کشورهای همسایه افزایش یافته که این موضوع تبعات جدی امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ایران و جهان اسلام دارد. اقدام کنونی این کشور در ارتباط با رژیم صهیونیستی، توهین به مقاومت، شهدای آن و کسانی است که در چند دهه گذشته در دفاع از فلسطین جان خود را فدا کرده اند.آن ها به دنبال عادسازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی هستند تا قبح رابطه با اسرائیل ریخته شود لذا جمهوری اسلامی باید تحولات منطقه را به دقت زیر نظر داشته باشد.



توسلی تصریح کرد: وزارت امورخارجه و مجموعه امنیتی تبعات اقتصادی،امنیتی و سیاسی حضور رژیم صهیونیستی در خاک کشور همسایه و محیط پیرامونی را به دقت بررسی و برای آن برنامه ریزی کنند.



وی ابراز کرد: امیدواریم کشورهای اسلامی با درک اهمیت موضوع فلسطین به عنوان یک موضوع حیثیتی برای جهان اسلام، از ادامه این روند جلوگیری کنند و اجازه ندهند کشورها به راحتی موضوعی که به پای آن خون ریخته شده و در چند دهه گذشته هزاران نفر شهید شدند مورد بی توجهی قرار بگیرد.



نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس یازدهم اظهار کرد: با توجه به نفوذ و حضور رژیم صهیونیستی در نظام قدرت جهان به ویژه در آمریکا و شورای امنیت، همچنین در حوزه اقتصاد کلان، طبیعتا برخی کشورها فکر می کنند اسرائیل ظرفیتی بوده که می توانند از آن استفاده کرده، لذا آن ها ابراز دست رژیم جعلی صهیونیستی شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333713
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار