خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/04 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده با اشاره به درخواست نتانیاهو از بایدن:

بازگشت آمریکا به برجام یعنی شکست سیاست‌های ضدایرانی رژیم صهیونیستی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازگشت آمریکا به برجام برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شکست محسوب می شود.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بایدن در راستای عدم بازگشت آمریکا به برجام، گفت: نتانیاهو رهبر رژیمی نامشروع و غیرقانونی است لذا نظر وی برای مردم آمریکا قابل قبول نیست.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی ها تلاش های بیشماری کردند تا ترامپ رای بیاورد و سر کار بماند اما موفق نشدند، اظهار کرد: در واقع ترامپ گزینه خوبی برای اجرای دسیسه های آنها در منطقه محسوب می‌شد؛ البته نباید از یاد برد که حمایت از رژیم صهیونیستی بخشی از سیاست کاخ سفید است اما ترامپ دستاویز بهتری برای اجرای خواسته‌های نتانیاهو تلقی میشد.



وی ادامه داد: آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام باید تعهدات خودشان را اجرایی و همچنین خسارات ایران اسلامی را پرداخت کنند.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید تمامی تحریم ها علیه کشورمان نیز برچیده شود از این رو اسرائیلی ها تلاش می کنند زمینه بازگشت آمریکا به توافقنامه یاد شده فراهم نشود.



به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، بنیامین نتایاهو ، اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی واضح به جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گفت: به توافق هسته‌ای پیشین [با ایران] بازنگردید. ما باید سیاست سازش‌ناپذیری را حفظ کنیم تا مطمئن شویم که ایران سلاح هسته‌ای توسعه نمی‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 308690
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار