خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/19 - 18:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در جریان سفر امروز هیات پارلمانی ویتنام انجام گرفت؛

بازدید رئیس مجلس ویتنام از میراث فرهنگی و صنایع دستی اصفهان

رئیس مجلس ویتنام و هیأت همراه پس از حضور در شهر اصفهان از بخش‌های مختلف میدان تاریخی امام خمینی(ره)، کارگاه و نمایشگاه فرش و صنایع دستی و مسجد جامع عتیق بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام در ادامه سفر امروز پنج شنبه 19 مرداد ماه خود و هیات پارلمانی همراه به اصفهان پس از آنکه استقبال رسمی استاندار این شهر قرار گرفت، از مسجد جامع عتیق اصفهان بازدید به عمل آورد.



رئیس مجلس ویتنام در ادامه از جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد جامع امام و مسجد شیخ لطف‌الله این شهر بازدید کرد.



گفتنی است؛ حضور در کارگاه و نمایشگاه فرش و صنایع دستی، بازدید از بازار تاریخی شهر اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های وونگ دین هوئه و هیأت همراه وی بود.











بازدید رئیس مجلس ویتنام از میراث فرهنگی اصفهان


به گزارش خانه ملت؛ رئیس مجلس ویتنام در دیدار کوتاهی که با استاندار اصفهان داشت، از سفر به اصفهان نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: اگر کسی به اصفهان سفر کند نصف جهان را دیده است.



وونگ دین هوئه در این دیدار بر آمادگی کشور ویتنام برای توسعه همکاری‌ها در بخش‌های مختلف با ایران تاکید کرد.



سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز ابراز امیدواری کرد و گفت: این سفر زمینه توسعه همکاری‌های همه جانبه بین کشور ویتنام و استان اصفهان را فراهم می‌کند.



بر اساس این گزارش؛ جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام نیز وونگ دین هوئه رئیس مجلس این کشور را در سفر به اصفهان و بازدید از میراث فرهنگی این کشور همراهی می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366356
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار