خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/26 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای:

با رژیم نامشروع صهیونیستی فقط باید با زبان مقاومت و مبارزه حرف زد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، حمله وحشیانه و بزدلانه صهیونیست های جنایتکار به نمازگزاران روزه دار مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، حمله وحشیانه و بزدلانه صهیونیست های جنایتکار به نمازگزاران روزه دار مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمین را محکوم کرد.



متن بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



سبْحان الّذی أسْرى بعبْده لیْلاً مّن الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا إنّه هو السّمیع البصیر



دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی یورش ددمنشانه و بزدلانه صهیونیست های جنایتکار و کودک کش به نمازگزاران روزه دار در مسجد الاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمانان را بشدت محکوم می نماید.



خوی تروریستی و ضد اسلامی  صهیونیست ها بار دیگر ثابت کرد که با این رژیم نامشروع، موقت و اشغالگر  فقط باید با مقاومت و مبارزه حرف زد و اقدام خیانت آمیز برخی کشورهای عربی در جهت عادی سازی روابط با صهیونیست ها نه تنها ملت و بویژه جوانان فلسطینی را ناامید نکرده بلکه شور و شعف و اراده ملت فلسطین برای دفاع از خاک خود و آزادی کل سرزمین فلسطین چندین برابر شده است.



دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از همه پارلمان های جهان، سازمان های حقوق بشری، آزادیخواهان جهان و حامیان حقوق فلسطین می خواهد ضمن محکومیت تجاوزات رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه مظلومین مقتدر فلسطین و حمایت از مقاومت قهرمانانه آنها در مقابله با اشغالگری با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ملت فلسطین را در تحقق حقوق مشروع خود یاری نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 340162
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار