خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/14 - 15:10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج الدینی تاکید کرد:

ایستادگی در مقابل اسرائیل ویژگی بارز قهرمانان مردم در منطقه/ مرور زمان جنایات رژیم صهیونیستی را پاک نمی‌کند

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: مرور زمان باعث فراموشی جنایات رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن‌ها نمی‌شود.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به تلاش  ایالات متحده بر ادامه سیاست فشار بر کشورهای منطقه برای عادی سازی روابط با اسرائیل ،گفت: آمریکا بر امنیت و منافع اسرائیل تعهد می دهد؛ یک  تعهد همه جانبه ،چرا که  لابی صهیونیست‌ها در آمریکا تصمیم‌گیری می‌کند.



نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به موضوع عادی سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل در ادامه افزود: موضوع از عادی سازی گذشته، فراتر رفته و به ائتلاف‌هایی رسیده که هدف از آن ترسیم نقشه جدید برای غرب آسیا و هدف قراردادن نیروهای مقاومت است.



عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مرور زمان جنایات رژیم صهیونیستی و اشغالگری اسرائیل را فراموش نخواهد کرد، گفت: آمریکا و اسرائیل هر دو بدانند؛ مردم منطقه اسرائیل را نخواهند پذیرفت و این رژیم را به عنوان یک رژیم غاصب ، جنایتکار و سلطه‌گر در منطقه که همیشه عامل فساد، بحران، اختلاف و تفرقه در منطقه شده، می‌شناسند.



بیشتر بخوانید:





وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از آرمان فلسطین است، تاکید کرد: قهرمانان در منطقه، کسانی هستند که در مقابل اسرائیل بایستند؛امام خمینی(ره) محبوب دل ها بود به این دلیل که نهضت و قیام خودش را با مقابله و مبارزه با اسرائیل عجین کرد؛ سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت محبوب منطقه و در میان جوانان کشورهای اسلامی است به این علت که در مقابل توسعه طلبی آمریکا و در مقابل اسرائیل ایستادگی کرد. همچنین "سیدحسن نصرالله" به علت مقابله با توسعه طلبی اسرائیل و به علت پیروزی در جنگ ۳۳ روزه شخصیت محبوب در منطقه است.



نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  با اشاره به خیانت کشورهای مرتجع منطقه به آرمان فلسطین،تصریح کرد: همیشه دولت‌های مرتجع منطقه به آرمان فلسطین خیانت کردند و این اولین بار نیست که این خیانت ها را در تاریخ شاهد هستیم.اولین خیانات را "انور سادات" در کمپ دیوید  انجام داد و  برخی کشورهای منطقه این راه رفته و تکرار می کنند اما به نتیجه  نخواهند رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 311339
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار