خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/18 - 11:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی:

ایران هیچ عجله ای برای بازگشت به مذاکرات وین ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می گوید ایران هیچ عجله ای برای بازگشت به مذاکرات وین ندارد و بر اساس منافعش در برجام عمل خواهد کرد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تعجیل آمریکا برای بازگشت به مذاکرات وین گفت: واقعیت این است که آمریکایی ها به دلیل نیازمندی به برجام بیشتر از ایران دنبال مذاکره بوده و هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بعد از اقدام احمقانه ترامپ در خروج از برجام آمریکا فهمید که استراتژی فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده و به ضررشان تمام شده است.



وی افزود: تعجیل آمریکا برای آغاز دور هفتم مذاکرات بر پایه منافع استراتژیک آن ها بوده چراکه معتقدند به زعم خودشان توانسته اند ایران را پای میزه مذاکره بیاورند.



نوش آبادی بیان کرد: ایران هیچه عجله ای برای بازگشت به مذاکرات ندارد و بر اساس منافعش برای رفع تحریم های ظالمانه و کاهش فشار های بین المللی تلاش می کند.



وی یاد آور شد: آقای رئیسی در مراسم تحلیف اعلام کرد کشورمان از هرگونه طرح دیپلماتیکی که منجر به لغو تحریم ها شود استقبال می کند که این سخنان نشان دهنده عزم جدی دولت برای استفاده از توان دیپلماسی کاهش فشار اقتصادی و معیشتی به مردم است./



پایان پیام   

  • کد خبر : 324631
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار