خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/07 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری:

ایران فرصت‌های فراوان سرمایه‌گذاری مشترک برای فعالان اقتصادی عمانی دارد

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد جمهوری اسلامی فرصت‌های فراوان سرمایه گذاری مشترک برای فعالان اقتصادی عمانی دارد.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهتمام جدی ایران و عمان برای افزایش سطح روابط دوجانبه، گفت: جمهوری اسلامی فرصت‌های فراوان سرمایه گذاری مشترک برای فعالان اقتصادی عمانی دارد.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون های مشترک اقتصادی دو کشور فعال هستند، اظهار کرد: بر این اساس شاهد نهایی‌سازی موافقتنامه‌های گمرکی، تعرفه‌ای و غیره و همچنین توسعه روابط در حوزه هایی مانند بهداشت و درمان و گردشگری هستیم.



وی با بیان اینکه مسقط همواره نقش مهمی در ایجاد صلح و ثبات در منطقه داشته است، ادامه داد: این ویژگی موجب می شود تحریم های غیر الزام آور آمریکایی ها علیه ایران بی اثر شود و کشورمان بتواند از طریق همکاری مشترک با عمان نیازهایش را راحت تر تامین کند.



این نماینده مردم درمجلس یازدهم افزود: در این میان باید اذعان کرد گفتگوهای مستمر با عمان می تواند به تنش زدایی با کشورهای منطقه نیز کمک شایانی کند و این امر در شرایط کنونی یکی از موضوعات اساسی منطقه ای محسوب می شود.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعمیق روابط دو کشور شاهد توسعه همه جانبه و فراگیر در منطقه باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 359225
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم