خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی:

انگلیس با تروریست خواندن حماس قصد افزایش اعمال فشار بر جبهه مقاومت را دارد

رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس معتقد است انگلیسی ها با قراردادن نام جنبش مردمی حماس در فهرست گروه‌های تروریستی قصد دارند فشارهای بیشتری را به اعضای این گروه و هرکه با آنها در ارتباط است، اعمال کنند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با محکوم کردن اقدام انگلیس در قرار دادن جنبش مردمی حماس در فهرست گروه های تروریستی، گفت: اگر انگلیس اقدامی جز این داشت، جای تعجب بود چرا که کشورهای استکباری تحت نفوذ صهیونیست بوده و ضامن امنیت آنها هستند.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کشورهای استکباری زمانی که ببینند گروهی از جبهه مقاومت برای آنها دردسر درست کرده، در صدد تخریب و حذف آنها بر می آیند، عنوان کرد: انگلیس از طریق قرار دادن جنبش حماس در فهرست گروه های تروریستی، اعضای آن و هر فرد، شرکت و کشوری که با آنها در ارتباط باشد را تحت فشار قرار می دهند.



وی همچنین تعریف تروریست از لحاظ ما و آمریکایی ها و کشورهای اروپایی را متفاوت دانست و افزود: هرکس در برابر رژیم صهیونیستی که یک دولت تروریستی است، ایستادگی کند از منظر آمریکا و کشورهای اروپایی تروریست است.



رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس در پایان راه نجات فلسطین که از نهر تا بحر است را برگزاری یک انتخابات همگانی دانست و خاطرنشان کرد: این انتخابات باید با مشارکت بومیان فلسطین در این کشور و آوارگان آنها در سراسر دنیا باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331707
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار