خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/16 - 15:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری با اشاره به اظهارات ضدایرانی صهیونیست‌ها:

امروزه انگشت اتهام به سمت اسرائیل اتمی است، نه ایران

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد اسرائیلی ها، ایران اسلامی را تهدیدی برای منطقه می دانند در حالی که خودشان دارای کلاهک هسته ای هستند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ‌ملت، در رابطه با اهداف پشت پرده گزافه گویی نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به مقابله با برنامه هسته ای کشورمان، گفت: اسرائیلی‌ها ایران اسلامی را تهدیدی برای منطقه می‌دانند در حالی که خودشان دارای کلاهک هسته ای هستند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان باید یادآور شد رژیم صهیونیستی با تجاوز و خونریزی توانسته در مناطق اشغالی حکومت کند که نشان دهنده روحیه استکباری این رژیم منحوس است.



وی با اشاره به اینکه فعالیت هسته ای ایران اسلامی طی سالیان گذشته همواره مطابق پروتکل های آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و گزارش های این مجموعه نشان دهنده صلح آمیز بودن آن است، ادامه داد: این مهم در حالیست که اسرائیلی ها به هیچ عنوان پروتکل های بین المللی را قبول ندارند و بدون توجه به مقررات این مجموعه در حال فعالیت غیر صلح آمیز هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه تلاش رژیم صیهونیستی برای مقابله با برنامه هسته ای کشورمان هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و شکست خورده خواهد بود، افزود: مشاهده می شود که همپیمانان منطقه ای آنان نیز دیگر حاضر به همراهی با سیاست های یکجانبه و ظالمانه آنها نیستند و در مقابل درصدد مذاکره با جمهوری اسلامی هستند.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد سیاست ایران هراسی رژیم صهیونیستی دیگر اثری نخواهد داشت و به ضرر اسرائیل تمام خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 330667
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار