خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/07 - 16:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی:

امارات منافع منطقه ای را فدای خواسته های رویایی نکند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:کشورهای منطقه به ویژه امارات نباید با طناب پوسیده آمریکا وارد چاه شود از این جهت انتظار می رود که آن ها به این درک ساده رسیده باشند و منافع منطقه ای را فدای خواسته های رویایی نکنند.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ادعاهای واهی امارات درباره مالکیت جزایر سه گانه ایرانی گفت: این کشور باید واقع بینانه و بر اساس منافع منطقه ای حرف بزند و از رفتار های خارج از عرف دیپلماتیک خودداری کند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی اعتقاد دارد که طرح اظهارات دور از شان منطقه ای توسط امارات درست نیست و بهترین راهکار این است که کشورهای منطقه در کنار هم باشند و مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند.



وی افزود: امارات نباید این برداشت را داشته باشد که کشور هایی مانند آمریکا که عامل نا امنی در منطقه هستند برای این کشور دلسوزی می کنند چرا که نظام سلطه به دنبال تحقق زیاده خواهی هایش در منطقه است.



عزیزی بیان کرد:کشورهای منطقه به ویژه امارات نباید با طناب پوسیده آمریکا وارد چاه شود از این جهت انتظار می رود که آن ها به این درک ساده رسیده باشند و منافع منطقه ای را فدای خواسته های رویایی نکنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329913
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار