خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/09 - 13:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی:

اقدامات ضد برجامی غربی‌ها فقط دیوار بی‌اعتمادی را افزایش می‌دهد

عضو کمیسیون سیاست خارجی در مجلس اعتقاد دارد صدور بیانه های ضد ایرانی توسط کشورهای حاضر در توافق نامه برجام صرفا موجب افزایش دیوار بی اعتمادی خواهد شد.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپا درباره پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای ایران، گفت: صدور بیانیه های ضد ایرانی توسط کشورهای حاضر در توافق نامه صرفا موجب افزایش دیوار بی اعتمادی خواهد شد.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دسترسی های زیادی برای بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایجاد کرد و بر این اساس شفافیت عملکرد هسته ای خودش را نشان داد لذا طرح مسائل حاشیه ای در این راستا به هیچ عنوان برای افکار عمومی دنیا قابل قبول نیست.



وی ادامه داد: بدون شک کشورهای غربی با صدور بیانیه مذکور و بیان نگرانی نسبت به پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای کشورمان می خواهند ایران اسلامی را در موضع ضعف قرار دهند اما این سیاستشان با شکست مواجه می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به کشورهای غربی حاضر در برجام، افزود: باید یادآور شد اگر این کشورها علاقمند به احیای برجام هستند باید اقداماتی انجام دهند که منافع همگان را تامین و خسارات ایران اسلامی را جبران کند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع انجام اقدامات ضد ایرانی توسط غربی ها برای افزایش فشار بر مذاکره کنندگان کشورمان نمی تواند نتیجه مطلوب و موثری به همراه داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 330046
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار