خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/18 - 08:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس در واکنش به هتک حرمت مسجدالاقصی:

اقدامات صهیونیست‌ها سبب شده تا فلسطینی‌ها تنها راه نجات خود را عملیات مسلحانه بدانند

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده شورای امنیت و مواضع کشورهای حاضر به خصوص آمریکا و کشورهای غربی مبنی بر رعایت حرمت مسجدالاقصی، گفت: این موضوع دستاوردی برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام است.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل در پی هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، گفت: اولین مرتبه است که ایالات متحده هم هیچ دفاعی از صهیونیست‌ها نکرد و این تجاوز را محکوم کرد. در نشست فوق العاده شورای امنیت همه کشورهای حاضر تاکید کردند که اسرائیل باید حدود خود را نگاه دارد و دست به چنین تجاوزاتی نزند، این موضوع دستاوردی برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام است.



رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری، سگ هار نجس منطقه و تهدیدی برای جهان است که جز شر چیزی برای دنیا ندارد. رژیم صهیونیستی در تلاش است تا شر خود را با دخالت یا تجاوز پوشش دهد.



وی در ادامه یادآور شد: اقدامات رژیم صهیونیستی سبب شده تا فلسطینی‌ها تنها راه نجات خود از اشغال تل آویو را انجام عملیات مسلحانه بدانند و از همین رو گرایش به عملیات مسلحانه در کرانه باختری بسیار زیاد شده است.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای همسویی کشورهای عربی با خود انجام داد اما نتیجه نداد زیرا ملت‌های منطقه با بیداری روز افزون خود با رژیم صهیونیستی همراه نشدند لذا به اشتباهات غلط خود از جمله هتک حرمت مسجدالاقصی پرداخت که با مواضع تند کشورهای منطقه و فرا منطقه مواجه شد. امیدواریم دولت‌های منطقه در کنار ملت‌ها بیدار شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354904
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم