خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی جهان آبادی:

اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران، تبلیغاتی و بیهوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران تبلیغاتی است و هیچ خروجی مثبتی برای این کشور نخواهد داشت.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: واقعیت امر این است که ایالات متحده در موضع ضعف قرار دارد و در مقابل قدرت موشکی و پهپادی ایران در خاورمیانه احساس ناتوانی می کند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکا گمان نمی کرد که ایران پیشرفت های چشمگیری را در عرصه موشکی و پهپادی داشته باشد.



وی افزود: تصور باطل ایالات متحده این است که با این شیوه ها می توانند قدرت دفاع و اثر گذاری ایران را مهار کنند اما با توجه به اینکه پهپاد های کشورمان تولید داخل بوده و بومی سازی می شوند این امر قابل تحقق نیست.



رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: ایران بر اساس قوانین بین المللی در راستای دفاع از امنیت  خود بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد اقدام به توسعه تجهیزات دفاعی می کند.



وی خاطر نشان کرد: اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران تبلیغاتی است و هیچ خروجی مثبتی برای این کشور نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 333390
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار