خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/17 - 13:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاجدالدینی با اشاره به افتتاح سفارت آذربایجان در سرزمین اشغالی:

اقدام دولت باکو پای دشمنان اسلام را به منطقه بازمی کند

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت باکو در ایجاد روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی موجب نا امن شدن منطقه و باز شدن پای دشمنان اسلام به منطقه می‌شود.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به  تصمیم کشور آذربایجان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و افتتاح سفارتخانه در اراضی اشغالی گفت: این اقدام خیانت به آرمان اسلام و مقاومت است و بی تردید در دراز مدت به سود آذربایجان نخواهد بود و موجب ناامن سازی منطقه می‌شود.



وی افزود:روابط کشورهای های اسلامی با رژیم ضد اسلامی و جنایتکار صهیونیستی ذلت‌بار و به سود اختلاف آفرینان استکباری است و نباید این گونه اقدامات و رفتارهای وحدت شکن در جهان اسلام عادی‌سازی شود.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفتار صهیونیست‌ها با مسلمانان نشان دهنده عمق دشمنی سران این رژیم با اسلام و تفکرات دینی و ضد استکباری است و همه سران اسلامی باید نسبت به روابط سیاسی و دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی حساس باشند.



رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب با اشاره به بیانیه‌ای در محکومیت اقدام دولت جمهوری آذربایجان گفت: این بیانیه به امضای تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و قرار است در صحن مجلس قرائت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 354855
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم