خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در نشست بررسی نقش یمن در طوفان الاقصی؛

اقدام حمایتی یمن از فلسطینیان برای اسلام پیروزی‌های بزرگی را محقق می‌کند

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: یمنی ها با اقدام حمایتی خود از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی، برای اسلام پیروزی های بزرگی را محقق خواهند کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در نشست بررسی نقش یمن در طوفان الاقصی که هم زمان با سالگرد اشغال فلسطین "روز نکبت" بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، گفت: این روزها همه افکار عمومی دنیا شاهد حمایت ملت سرافراز یمن از ملت فلسطین مظلوم است.

وی اظهار کرد: در واقع جنوب سرزمین های اشغالی با اقدامات یمنی ها حمایت می شود و این موضوع برای رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آنها گران تمام شده است.

ابطحی با اشاره به نبرد طولانی یمنی ها با دشمنان متجاوز، تصریح کرد: ملت یمن 9 سال نبرد جهانی انجام دادند اما تسایم نشدند؛ در واقع دشمن از تمام توانش برای به زانو درآوردن مردم یمن استفاده کرد اما این ملت در تمام سختی ها ایستادند و همه مکر دشمن را به خودشان بازگرداندند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: بدون شک باید اذعان کرد یمنی ها با حرکت‌شان، برای اسلام پیروزی های بزرگی را محقق خواهند کردند.

وی در ادامه گفت: یمنی ها ابتدا اعلام کردند هر کشتی که پرچم اسرائیل را برافراشته باشد، آن را توقیف می کنند؛ در ادامه عنوان کردند هر کشتی که مالکیت اسرائیلی داشته باشد نیز توقیف می شود؛ در نهایتا یمنی ها اعلام کردند هر کشتی که مقصدش اسرائیل باشد، توقیف می شود که همگی این موارد برای حمایت از مردم مظلوم یمن صورت گرفت.

در رابطه با شمشیر همراه یمنی ها، خاطرنشان کرد: شمشیر یمنی‌ها به این معناست که ما پای عقیده و ارزش ها ایستاده ایم و از دین خود حراست می کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378376
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار