خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حسینی کیا با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه؛

اقتدار سپاه پاسداران موجب شده سرویس‌های جاسوسی غرب دچار استیصال شوند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اقتدار نظام اسلامی و سپاه پاسداران موجب شده سرویس های جاسوسی غرب مانند سیا دچار استیصال شوند از این اقدام به تعیین جایزه‌ای ۱۵میلیون دلاری برای کسب اطلاعات مالی درباره این نهاد شده اند.

  سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به طرح ادعاهایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا و تعیین جایزه‌ای ۱۵میلیون دلاری برای کسب اطلاعات مالی درباره این نهاد، گفت: سرویس های جاسوسی دنیای استکبار با محوریت ایالات متحده طی چهار دهه گذشته تلاش کرده اند تا پایه های نظام اسلامی را  متزلزل و نهایتا آن را سرنگون کنند.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا هزینه های زیادی انجام داده اند و تلاش کردند با حضور در اطراف ایران اسلامی و به راه انداختن جنگ های نیابتی به هدفشان دست یباند اما با شکست مواجه شدند.



وی با بیان اینکه سپاه با اقداماتش موجب شده دسیسه های کاخ سفید در منطقه نقش برآب شوند، ادامه داد: به عنوان مثال آمریکایی ها هزینه های گزافی را برای تشکیل گروه تکفیری و تروریستی داعش انجام دادند اما با مقابله محور مقاومت همه اقداماتشان از بین رفت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نباید از یاد برد سرویس های اطلاعاتی چندین کشور از جمله ایالات متحده در جریان اغتشاشات اخیر اقدامات زیادی انجام دادند تا کشور را به سمت پرتگاه سوق دهند اما با هوشیاری و قدرت اطلاعاتی نظام اسلامی مواجه شدند.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، خاطرنشان کرد: به عبارتی اقتدار نظام اسلامی و سپاه پاسداران موجب شده سرویس های جاسوسی غرب مانند سیا دچار استیصال شوند از این اقدام به تعیین جایزه‌ای ۱۵میلیون دلاری برای کسب اطلاعات مالی درباره این نهاد شده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359517
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم