خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/11 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

افزایش بودجه نظامی اسرائیل بخشی از پازل ایران هراسی واشنگتن است

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه هسته ای ایران بخشی از پازل ایالات متحده برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش  به اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه هسته ای ایران، گفت: اسرائیلی ها همواره از آمادگی برای رویارویی با کشورمان می گویند اما کارشناسان آنها به خوبی می دانند در عمل توانایی چنین اقدامی را ندارند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال اسرائیلی ها همواره بهره مندی از گنبد آهنین را برای خود افتخار می دانستند اما طی درگیری های اخیر با محور مقاومت مشخص شد این سامانه از کارایی لازم برخوردار نیست و مشاهده شد که رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی و اجرای آتش بس شد.



وی با اشاره به اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی بخشی از پازل ایالات متحده برای مقابله با جمهوری اسلامی است،  ادامه داد: در واقع مقامات واشنگتن طی چند مدت گذشته از روی میز بودن همه گزینه علیه ایران صحبت کرده اند که اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی مصداق آن است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع آمریکایی ها می خواهند به کمک اسرائیلی ها این پیام را منتقل کنند که اگر گفتگوها نتیجه مطلوب آنها را نداشته باشد، امکان اجرای سناریوی های دیگر وجود دارد در حالی که پشت پرده به خوبی می دانند نظامیان تروریست آنها در منطقه از رویایی با ایران هراس دارند.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک هرگونه خطای احتمالی و تهدید علیه ایران اسلامی با پاسخی قاطع و کوبنده همراه خواهد بود که سبب نابودی کامل اسرائیل و خروج همپیمانان فرامنطقه‌ای آن‌ها از غرب آسیا می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 330207
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار