خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/27 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
یزدی خواه:

اظهارات پمپئو برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران، بیان دیکته تکراری است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: اظهارات وزیر خارجه آمریکا در راستای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران بیان دیکته در عرصه سیاست تکراری است.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در راستای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در هفته جاری، گفت: ایالات متحده و تمدنش در حال افول هستند از این رو برای برون رفت از مشکلاتشان دست به هر اقدامی می زنند تا افکار عمومی داخلی کشورشان را منحرف کنند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این بین باید اذعان کرد مقامات کاخ سفید با قدرت پوشالی آمریکا، کشورهای هم‌پیمانشان در منطقه را با خود همراه کرده اند از این رو صحبت از تحریم جدید علیه ایران بعد تبلیغاتی نیز دارد.



وی ادامه داد: همچنین نباید از یاد برد که مقامات مستعفی دولت ترامپ از بی اثر بودن تحریم ها و عدم امکان پیش بینی تحریم جدید علیه ایران سخن گفته بودند لذا اظهارات پمپئو صرفا سیاسی کاری بشمار می رود.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران و انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته تحت تحریم های آمریکا قرار داشتند اما با ایستادگی توانسته اند به خودکفایی در عرصه های مختلف دست یابند لذا صحبت از اعمال تحریم جدید، بیان دیکته تکراری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 308195
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم