خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 15:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رفیعی در واکنش به شهادت هنیه در تهران:

اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما بوده است، حرمت شکنی مهمان بی جواب نخواهد بود

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شهادت هنیه یکی از رهبران جبهه مقاومت در تهران گفت: شهادت اسماعیل هنیه سند دیگری از جنایات کشتار رژیم صهیونیستی است که باری دیگر قوانین حقوق بشر و نقض حریم خصوصی و بین المللی کشورها را زیر پا گذاشته به بیانی ساده‌تر پا را از حد خود فراتر گذاشته، که البته این رفتار از یک باند تبهکار جنایتکار و مفسد، دور از ذهن نیست.

سمیه رفیعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه یکی از رهبران جبهه مقاومت در تهران گفت: حرمت شکنی به مهمانان با پاسخ‌های محکم و عبرت آموز همراه خواهد بود؛ اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما در ایران بوده و ایران این حرمت شکنی را پاسخی درخور و کوبنده خواهد داد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهادت هنیه در ایران موضوعی کاملا سیاسی است، افزود: شهادت اسماعیل هنیه سند دیگری از جنایات کشتار رژیم صهیونیستی است که باری دیگر قوانین حقوق بشر و نقض حریم خصوصی و بین المللی کشورها را زیر پا گذاشته به بیانی ساده‌تر پا را از حد خود فراتر گذاشته، که البته این رفتار از یک باند تبهکار جنایتکار و مفسد، دور از ذهن نیست.

رفیعی با تاکید بر اینکه ترور یکی از ذلیلانه‌ترین رفتارهای دشمنان در طول تاریخ بوده است، اظهار داشت: ترور ذلیلانه‌ترین خصوصیت دشمنان است که اینگونه رفتارها تنها از طرف دشمنان ضعیف و بزدل برمی‌آید.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه اسرائیل بار دیگری در جهان به شکست خود اعتراف کرد، اظهار داشترژیم صهیونیستی قصد دارد با دستاورد سازی از ترور رهبران مقاومت، شکست‌های گذشته خود را جبران کند. اما تاریخ نشان داده که ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خلل و خدشه‌ای در تحقق اهداف مقاومت ایجاد نمی‌کند؛ بی تردید این رفتار اسرائیل منجر به تحکیم و استحکام محور مقاومت خواهد شد و ایران بیش از گذشته در کنار فلسطین برای مبارزه با ظلم و ستم ایستادگی خواهد داشت.

رفیعی ضمن عرض تسلیت به مردم مقام فلسطین، جبهه مقاومت و خانواده معزز شهید هنیه، خاطر نشان کرد: از مواضع دقیق، شفاف و شجاعانه خانم لطیفه اسماعیل هنیه قدردانی می کنم. بی شک خون پاک شهید هنیه دل ملت های مسلمان و آزاده جهان را بیش از پیش آگاه خواهر کرد و این به معنی نزدیکتر شدن نابودی باند جنایتکار اسرائیل خواهد بود به حول و قوه الهی./

پایان پیام

  • کد خبر : 381436
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار