خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 18:33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
روح‌الله‌زاد در جمع اساتید و دانشجویان؛

استیصال تلاویو در مقابل جریان مقاومت/ صهیونیست‌ها نگران اضمحلال و فروپاشی از درون هستند

نشست تبیینی بررسی آخرین وضعیت رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست تبیینی بررسی آخرین وضعیت رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی عصر امروز (شنبه 26 خردادماه) با حضور احمدرضا روح‌الله‌زاد جانشین اتاق وضعیت فلسطین در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

روح‌الله‌زاد با اشاره به اینکه افکار عمومی دنیا تصور می کرد رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است اما اکنون با گذشت هفت ماه مشاهده می شود که این موضوع اشتباه محض بوده است، گفت: صهیونیست ها در محاصره جریان مقاومت قرار دارند و این امر آنها را دچار استیصال کرده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از سال 2006 تاکنون هیچگاه نتوانسته اند در مقابل جریان مقاومت ایستادگی کنند، اظهار کرد: این مهم در رویارویی پس از طوفاتن الاقصی بیشتر مشهود شد لذا اکنون شاهد افزایش تنش و نگرانی در میان جامعه صهیونیستی هستیم.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین در این راستا، افزود: نباید فراموش کرد صهیونیست ها علاوه بر اینکه توان مقابله و بازدارندگی خود را از دست داده اند، در مقابل حتی از درون نیز در حال فروپاشی و اضمحلال هستند؛ امروزه مشاهده می شود که کابینه جنگ صهیونیست ها دیگر تاب آوری ندارد و چند روز پیش چهار نفر از آن استعفا دادند که بیانگر تحقق این امر است.

روح‌الله‌زاد ضمن اشاره به اینکه مقامات صهیونیستی نیز امیدی به برون رفت از مشکلات کنونی ندارند، تصریح کرد: بدون شک می توان اذعان کرد نابودی رژیم صهیونستی سبب بازگشت آرامش به منطقه خواهد شد چراکه همه مناسبات تنش آفرین در این منطقه با محوریت صهیونیست ها انجام شده است.

وی بیان کرد: در این میان جامعه جهانی نیز دریافته که صهیونیست‌ها سال‌های طولانی از طریق مدیریت محتوای رسانه‌های غربی، به آنها دروغ می گفتند و اکنون واقعیت ماجرا در سرزمین های اشغالی با اقدامات وحشیانه و ضدبشری برای همگان آشکار شده است.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین با تاکید بر اینکه جریان های عدالت خواهی امروزه در سراسر کشورهای غربی خصوصا ایالات متحده توانسته اند سردمداران کاخ سفید و مقامات تلاویو را تحت فشار بگذارند، اظهار کرد: این امر حتی در نوع موضع گیری سازمان های حقوق بشری بین المللی نیز تاثیر گذاشته لذا در آخرین واکنش سازمان ملل می توان چنین رویکردی را مشاهده کرد.

روح‌الله‌زاد با بیان اینکه سیاست کسب مشورعیت صهیونیست‌ها با شکست جدی روبرو شده و آنها نمی توانند این امر را تحت قالب های دیگر پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین آزادسازی کامل سرزمین های اشغالی باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379587
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار