خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 12:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
غضنفرآبادی با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

استکبار از تظلم‌خواهی جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سلطه از اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان جهان است نگران بوده چرا که منافع آنها را به خطر می‌اندازد.

موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه «ایران می‌خواهد از قلدر منطقه به قلدر جهانی تبدیل شود» اظهار کرد: زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی ازسوی ملت فهیم ایران رقم خورد از همان ابتدا  شعار نه غربی و نه شرقی را سر دادیم و این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که به هیچ کشوری وابستگی نخواهیم داشت.



نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران نه به دنبال ایجاد ظلم بوده و نه اینکه زیربار زور می‌رود و از ابتدای انقلاب تا به اکنون نیز حامی مستضعفان جهان و همچنین علیه ظالمان به پا خواسته است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر غربی‌ها از برخوردهای عدالتخواهانه جمهوری اسلامی ایران غضبناک هستند، اما ملت‌های مظلوم ازشعارهای انقلاب اسلامی ایران الگو برداری کرده‌اند و در مقابل نظام سلطه به صف ایستاده‌اند.



وی اظهار کرد: رویکرد غربی‌ها در قبال جمهوری اسلامی متخاصمانه بوده چرا که نمی‌خواهند کشوری در مقابلشان ایستادگی کند و در مجموع با کشورهای ضد امپریالیسم مخالف هستند زیرا منافع آنها در معرض خطر است.



غضنفر آبادی تصریح کرد: اظهارات اخیر نخست وزیر اسرائیل همچون گذشته فاقد ارزش و بی اساس است چرا که در حدی نبوده تا بخواهد در خصوص جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کند ضمن اینکه نتانیاهو و امثالهم از نفوذ و توان ایران اسلامی ارعاب دارند و به همین دلیل است که چنین اظهاراتی را بر زبان می‌آورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 309915
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار