خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/20 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
شریفیان:

استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های ممنوعه علیه مردم غزه، جنایتکار بودن آن را اثبات می کند

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تبعات و آثار شکست سنگین اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی هرگز از بین نخواهد رفت، گفت: استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های فسفری ممنوعه علیه مردم بی گناه غزه، جنایتکار و ظالم‌ بودن آن را اثبات می‌ کند.

مهدی شریفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی را به رژیم اشغالگر قدس تحمیل کرده و آثار و تبعات آن از بین نخواهد رفت، گفت: رژیم غاصب قدرت و نفوذ مقاومت در منطقه را دست‌کم گرفت و گمان می‌کرد مقاومت فلسطین توانایی مقابله با او را ندارد ولی عملیات طوفان الاقصی تمام محاسبات صهیونیست‌ها را به هم ریخت و شکستی غیرقابل جبران و یا به تعبیر مقام معظم رهبری ترمیم‌ناپذیر را تحمیل کرد.



وی تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند طوفان الاقصی منشأ خارجی دارد ولی در اصل تمامی عناصر قدرت این عملیات منشأ داخلی داشته و هیچ عامل خارجی در این عملیات دخالت نداشته و امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین به چنان قدرت و خودکفایی رسیده‌اند که می‌توانند به تنهایی به رژیم صهیونیستی آسیب وارد کنند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس به دنبال این است که با مظلوم‌نمایی، سیرت و ذات وحشیانه خود را پشت نقاب مظلوم‌نمایی پنهان کند اما وقتی به جنایت‌ها و اقدامات نژادپرستانه این رژیم نگاهی می‌اندازیم متوجه خواهیم شد که چقدر خونخوار و سفاک است.



شریفیان یادآور شد: رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خود بمب‌های فسفر سفید و دیگر سلاح‌های ممنوعه را علیه مردم بی‌گناه غزه استفاده کرده و همین موضوع جنایتکار و ظالم‌ بودن این رژیم را به اثبات می‌رساند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369704
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار