خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/10 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

اروپایی‌ها دست از فضاسازی منفی علیه ایران بردارند/ غرب مسیری جزء گفتگو با تهران ندارد

عضو کمیسیون سیاست خارجی در مجلس اعتقاد دارد غربی ها مسیری جزء گفتگو و مذاکره برای حل مسئله اتمی با ایران ندارند از این رو بهتر است دست از صدور بیانیه های سیاسی و فضاسازی رسانه ای بردارند.

جلیل رحیمی جهان آبادی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپا درباره پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای ایران، گفت: غربی ها مسیری جزء گفتگو و مذاکره برای حل مسئله اتمی با ایران ندارند.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع غربی ها از تمام ظرفیت های تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی و غیره علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده اند و اکنون می دانند برای حل بحران نیازمند دیپلماسی و گفتگو با ایران هستند.



وی ادامه داد: در این میان به نظر می رسد فشار آمریکایی ها بر اروپایی ها موجب شده این کشورها نیز با کاخ سفید همراه شوند و تلاش کنند با صدور بیانه های سیاسی زمینه افزایش فشار بر کشورمان را فراهم کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید اذعان کرد شیطنت های برخی کشورهای منطقه و همچنین فضاسازی های رژیم صهیونیستی نیز موجب شده تا غربی ها تحت تاثیر منفی قرار بگیرند و اقدام به موضع گیری های ضدایرانی کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که ایران بیشترین سطح همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی را داشته و امروزه در دست برتر در مذاکرات را دارد زیرا هیچ اقدامی بر خلاف مفاد برجام انجام نداده است اما اروپایی ها و آمریکایی ها در مظان اتهام هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 330143
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار