خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/24 - 10:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی:

اذعان مقامات آمریکایی به توان بالای موشکی ایران ناشی از ترس واشنگتن است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کفت: اذعان مقامات آمریکایی به توان بالای موشکی ایران جمهوری اسلامی با وجود تحریم ها ناشی از ترس و اضطراب است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اذعان آمریکا به توانایی بالای موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:  صنایع نظامی ایران جزو پیشرفته ترین صنایع نظامی هستند که در نوع خودشان بی نظیرند و به برکت روحیه و مدیریت جهادی حاکم بر جامعه صنعتگران حوزه دفاعی، اقدامات بسیار خوب  و حیرت آوری صورت گرفته است.



نایب رئیس کمیسیون امیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: پیشرفت صنایع دفاعی ایران مدیون مردانی است که در سال های اخیر با از خود گذشتگی و فداکاری جهادی توانستند بستر را برای رشد و بالندگی صنایع دفاعی فراهم کردند که در راس آن شهید حسن طهرانی مقدم است.



وی افزود: ایران اسلامی امروز در اوج تولید قدرت می باشد و از بالاترین ظرفیت های اقتداری برخوردار است و دشمنان باید از این موضوع به خوبی آگاه باشند.



عزیزی بیان کرد: آمریکایی ها چون می دانند که جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی به جایگاه های بالایی رسیده همه وجودشان را ترس و اضطراب فرا گرفته با اعمال تحریم ها هذیان گویی می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333688
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار