خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/26 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی:

ادعای اقدام برای ربایش مزدور آمریکا برای بازارگرمی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که ادعای اقدام برای ربایش فرد مزدور آمریکا، از سوی ایران برای بازارگرمی و مهم جلوه دادن خود است.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادعای یک فرد مزدور مبنی بر اینکه ایران به دنبال ربایش او است، گفت: این فرد ارزشی ندارد که بخواهیم برای آوردن او به ایران تدابیری بیاندیشیم. افرادی مانند او هیچگونه اعتبار و منزلتی در بین مردم و هنرمندان ندارند، افرادی هستند که به دلیل خود کم بینی، مشکلات روحی و فکری و مسائلی که داشتند به محیط هایی رفتند تا بتواند ارتباط خود را با مزدوری بیشتر کنند؛ پول دریافت می کنند تا علیه جمهوری اسلامی مطلب بنویسند، این رفتار مزدورانه ست.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این فرد شخصیت متعادلی ندارد و می خواهد با این شایعات چند صباحی آنجا بماند و بتواند حمایتی بگیرد، چنین افرادی از آنجایی که تخلفات بسیاری داشته اند از سایه خودشان می ترسند، این در حالی است که چنین افرادی برای جمهوری اسلامی ارزش اطلاعاتی و فرهنگی ندارند و از این رو هیچ ارزشی  ندارند که ایران بخواهد اقدامی برای ربایش آنها انجام دهد.



وی تاکید کرد: تظاهر به ربایش، شو و بازار گرمی برای خود است تا وانمود کند آدم مهمی است و از کشور میزبان حمایت بیشتری طلب کند، در واقع ادعای ربایش برای بزرگ کردن خود، جلب و جذب حمایت از طرف مخالفان کشور است؛ در واقع می خواهد با ایجاد فضای جدید مقدمات پیشرفت کاری خود را فراهم کند وگرنه تهدیدی مبنی بر ربایش واقعیت ندارد، این ادعا بی اساس بوده و برای بازار گرمی و مهم جلوه دادن خود است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کمبودها و خود کم بینی ها با چنین ادعاهایی نمود پیدا می کند، زمانی که این مزدور در ایران فعالیت می کرد، کمبودهایش به نوعی دیگر بروز می کرد از جمله اینکه ارتباط تصویری با شبکه های مختلف می گرفت.



این نماینده مجلس گفت: عده ای برای ماندن در عرصه و جلب حمایت مخالفین نظام و کشور دوست دارند دست به هر بازی بزنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 323276
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار